16 серпня Клуб вперше вийшов у «відкрите море», до зовсім необізнаної з курінням люльки аудиторії, та провів майстер-клас з паління люльки на запрошення маркетингової агенції Aimbulance.
Президент КККЛ Дмитро Назаренко та член клубу Богдан Кісіль захопили з собою люльки з різних матеріалів та тютюн різних нарізок, щоб продемонструвати, наскільки різноманітним може бути наше хобі.
Крім «теоретичної» частини, одноклубники допомогли працівникам Aimbulance уперше розкурити люльку та познайомити з особливостями паління та механікою процесу.
Серед тютюнів чемпіоном з привернення уваги стали різноманітні плаги. Вигляд та запах тютюнових брусочків нікого не залишив байдужим.
Київський клуб курців люльки висловлює подяку агенції Aimbulance за запрошення та можливість розповісти про культуру паління.
Фото люб’язно надані Aimbulance / Viktor Rasputin